مزایای داشتن وبلاگ برای سایت

وبلاگ

داشتن وبلاگ برای وب سایت چه مزایایی دارد و برای بازدید کننده چه اهمیتی دارد ؟ در این مقاله میخواهیم این مورد را بهم برسی کنیم

وبلاگ‌نویسی ترافیک همیشگی وب‌سایت شما را افزایش می‌دهد.
وبلاگ‌نویسی یکی از روش‌های فوق‌العاده‌ایست که موجب می‌شود، بازدیدکنندگان برای خواندن مطالب جدید به وب‌سایت شما مراجعه نمایند. در صورتی که مطالب وبلاگ شما به صفحات قبلی ارجاع و پیوند داده شود، ترافیک خوانندگان در محتویات قبلی نیز افزایش خواهد یافت.
شما می‌توانید از وبلاگ‌نویسی در راستای اثبات تجربیات یا تسلط خود بر عنوان یا زمینه‌ای خاص از قبیل تکنولوژی، علوم، یا نقد و بررسی برخی محصولات همچون تلفن‌های همراه یا بازی‌ها استفاده کنید.

ایده‌‌ی دیگر، استفاده از فضای وبلاگ در قالب صفحات آموزشی است؛ شاید آموزش استفاده از مایکروسافت یا بافتن بافتنی، یا حتی آموزش زبانی جدید به افراد ایده‌ی مناسبی باشد؛ در ابتدا از بخش‌های آسان شروع نمائید و به تدریج پیش روید تا خوانندگان قدیمی به بازدید وبلاگ شما ادامه دهند و کاربران جدید ترغیب شوند تا به مطالب قدیمی‌تر رجوع کنند.

روند بهینه‌سازی موتور جستجوی وب‌سایت خود را بهبود می‌بخشید.

مطالب وبلاگ موقعیتی عالی برای استفاده از کلمات کلیدی در راستای افزایش جایگاه وب‌سایت در رتبه‌بندی موتورهای جستجوست. پیش از ساخت وبلاگ، هدف سایت و نوع مخاطبانی که قصد جذب آنها را دارید، مدنظر بگیرید. پس از آن، احتمالاً نگارش مطالب وبلاگ خود را بر حول محور همین اهداف آغاز می‌کنید، با تکرار واژه‌های کلیدی، سطح وب‌سایت خود را در صفحات یافته شده در گوگل یا بینگ به طرز چشمگیری ارتقا دهید.

فعالیت در زمینه‌ی خلق محتویات جدید در وب‌سایت، منجر به ارتقای رتبه‌ی وب‌سایت شما نیز می‌گردد.
تلفیق وبلاگ‌نویسی با استفاده‌ی مکرر از کلید‌واژه‌ها و محوریت یک موضوع، به طور همزمان روشی فوق‌العاده در گسترش تعداد مخاطبان و افزایش بهینه‌سازی موتور جستجوست.

تعاملات بهتری با خوانندگان خود ایجاد می‌کنید.

داشتن وبلاگ در وب‌سایت، باعث می‌شود تا کمتر مانند یک موسسه یا شرکت به نظر برسید و بیشتر در قالب یک شخص شناخته شوید. اگر خوانندگان شما را در قالب شخص ببینند و نه یک شرکت بزرگِ بی‌تفاوت، بیشتر ترغیب می‌شوند تا با وب‌سایت شما تعامل داشته، مطالب آن را به اشتراک بگذارند و دوباره به آن رجوع کنند.
همانطور که در بالا ذکر شد، شاید وبلاگ شما آموزشی باشد، که در این صورت باید حس اعتماد و تسلط در آن زمینه‌ی آموزشی را در خوانندگان پدید آورید.

مخاطبان به شما در قالب یک شخص می‌نگرند و نه یک وب‌سایت.

این روزها و در این عصر، اغلب فراموش می‌شود که در ورای محتوای وب‌سایت‌ها یا شرکت‌ها اشخاص وجود دارند. وبلاگ‌نویسی روشی فوق‌العاده برای احراز هویت شخصی است و به خوانندگان خاطر نشان می‌سازد که با تمام این تفاسیر در ورای این وب‌سایت شخصیتی حقیقی نهفته است.

مسعود شریفی هستم موسس ام اس پی سافت و مدرس زبان های دات نت در این وبلاگ از اخبار ام اس پی سافت و هم مطالب مربوط به کسب کار مینویسم.

Leave a reply:

Your email address will not be published.

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Site Footer

Sliding Sidebar

درباره ام اس پی سافت




ام اس پی سافت در ۲۲ اسفند سال ۱۳۸۹ با محوریت آموزش برنامه نویسی و انتشار پروژه های برنامه نویسی شروع به کار کرد که پس از چند ماه موضوعاتی همچون آموزش های تصویری و دوره های آنلاین هم به ام اس پی سافت اضافه شد. در حال حاضر چندین نویسنده و برنامه نویس در ام اس پی سافت فعالیت می‌کنند.

اینستاگرام ام اس پی سافت

No images found!
Try some other hashtag or username