افراد پولدار و خود ساخته چگونه فکر می کنند؛ و باورهای مشترکشان در چیست؟

افراد پولدار و خود ساخته

فرق بین افراد پولدار و خود ساخته و معمولی؛ عوامل ذهنی آنهاست.افراد پولدار و خود ساخته، معمولا متفاوت از دیگران فکر می کنند.این باورهای افراد پولدار و خود ساخته به درد هر کسی نمی‌خورد، اما مثل هر باور دیگه‌ای، آزادیم که بپذیریم یا نه.میتوانیم مثل افراد پولدار و خود ساخته فکر کنیم؟ باورهای مشترک افراد پولدار و خود ساخته چیست؟ افراد پولدار و خود ساخته 1- پول میتونه خوشبختی بیاره. پولدارها می‌دونن که اگرچه داشتن پول تضمینی برای خوشبختی نیست، ولی به خوشبختی کمک می‌کنه. پول، بیشتر از هر چیزی، آزادی میاره؛ این آزادی که کاری که دلت می‌خواد رو

ادامه مطلب

چگونه سریع تصمیم بگیریم !

تصمیم

زندگی ما بر اساس توانایی‌ ما در انجام تصمیم‌ گیری‌ها تعریف می‌شود. شغل، روابط و سلامتی ما در حال حاضر، در تصمیماتی که ما در گذشته گرفته‌ایم، خلاصه می‌شود. این در حالی است که بسیاری از ما هنوز با این تصمیمات دست و پنجه نرم می‌کنیم و ممکن است به داده‌ها و انتخاب‌های بسیاری دسترسی داشته باشیم و یا به طور کلی فرصت‌های بسیاری را در اختیار داشته باشیم، اما در زمان بروز بحران، تحت تاثیر شرایط قرار بگیریم. در حقیقت نمی‌توانیم نسبت به تصمیم خود، تعهد قاطعانه‌ای داشته باشیم.

فیلمی کوتاه از زندگی یک برنامه نویس

میشه گفت بیشتر برنامه نویس ها زندگی و اخلاق خیلی خاصی دارن ، هم برخورد هم تو رفع مشکلاتی که چه در زندگی و پروژه هایی که در حال انجام هستند.این ویدئو فیلم کوتاهی از جسارت برنامه نویسان در حل مشکلات است.امیدوارم لذت ببرید  

چندین نقل قول از استیون هاوکینگ

استیون هاوکینگ

زندگی استیون هاوکینگ از بسیاری جهات قابل‌توجه است. اول، به خاطر اینکه او یک فیزیکدان با استعداد است که اکتشافات پیشگامانه‌ای را در زمینه جنبه‌های ناشناخته جهان، سیاه‌چاله‌ها و قانون های ترمودینامیک انجام داده است. دوم اینکه، او از بیماری بسیار نادر و درمان‌ناپذیر نورون حرکتی (ALS) که در سن ۲۱ سالگی تشخیص داده شده بود، نجات پیدا کرده است. به وی گفته بودند که چند سال بیشتر زنده نمی‌ماند و اکنون او در سن ۷۳ سالگی هنوز زنده است و از لحاظ فکری و ذهنی مثل همیشه فعال است. او در دهه ۲۰ زندگی خود دچار فلج عمومی شده

ادامه مطلب

جلوی تفکر بیش از حد را بگیرید

تفکر

همیشه و بیشتر اوقات تفکر بیش از حد گاهی هم میتواند دچار بروز مشکلات زیادی شود ف وقتی زیاد فکر میکنید دچار سردرگمی میشوید و همین شما را از هدف دور میکند و استرس را افزایش میدهد در این صورت شما وارد فکر های منفی میشوید و خیلی کم اتفاق میفتد که فکرا عملی شوند.پیشنهاد میکنم این مقاله را از دست ندید.

مکانهایی برای فکر کردن

شما در بشتر مواقع انقدر در غرق در کار هستید که گاهی زمانی برای فکر کردن پیدا نمیکنید ، خوب شاید بهتر باشد خودمان را در موقعیت هایی قرار دهیم که بتوانیم هرچند مدت کم به فکر کردن برای تمرکز بیشتر در مورد روند کار بپردازیم. باید از خود بپرسید کجا می‌توانید جای مناسبی برای فکر کردن پیدا کنید؟ حتی در شلوغ‌ترین محیط‌ها هم جایی برای چند دقیقه فکر و برنامه‌ریزی پیدا می‌شود.

بشنوید از یک برنامه نویس تنبل و اما خلاق

امروز براتون یک داستان جالب آماده کردم با عنوان برنامه نویس تنبل ، که با برنامه نویسی هایی که انجام داده خیلی از کارهای خود را پیش میبرده. از دست ندید 😀 برنامه نویسی که تمام کارهای خود را به صورت اتوماتیک درآورده بود، حالا شما هم می توانید: تنبلی همیشه هم بد نیست…! مخصوصا اگر بتوانید آن را از چنین کارهای خلاقانه ای استفاده کنید.

Site Footer

Sliding Sidebar

درباره ام اس پی سافت




ام اس پی سافت در ۲۲ اسفند سال ۱۳۸۹ با محوریت آموزش برنامه نویسی و انتشار پروژه های برنامه نویسی شروع به کار کرد که پس از چند ماه موضوعاتی همچون آموزش های تصویری و دوره های آنلاین هم به ام اس پی سافت اضافه شد. در حال حاضر چندین نویسنده و برنامه نویس در ام اس پی سافت فعالیت می‌کنند.

اینستاگرام ام اس پی سافت

No images found!
Try some other hashtag or username