افراد پولدار و خود ساخته چگونه فکر می کنند؛ و باورهای مشترکشان در چیست؟

افراد پولدار و خود ساخته

فرق بین افراد پولدار و خود ساخته و معمولی؛ عوامل ذهنی آنهاست.افراد پولدار و خود ساخته، معمولا متفاوت از دیگران فکر می کنند.این باورهای افراد پولدار و خود ساخته به درد هر کسی نمی‌خورد، اما مثل هر باور دیگه‌ای، آزادیم که بپذیریم یا نه.میتوانیم مثل افراد پولدار و خود ساخته فکر کنیم؟ باورهای مشترک افراد پولدار و خود ساخته چیست؟

افراد پولدار و خود ساخته

1- پول میتونه خوشبختی بیاره.

پولدارها می‌دونن که اگرچه داشتن پول تضمینی برای خوشبختی نیست، ولی به خوشبختی کمک می‌کنه. پول، بیشتر از هر چیزی، آزادی میاره؛ این آزادی که کاری که دلت می‌خواد رو با شرایط دلخواه خودت انجام بدی. این افسانه که پول خوشبختی نمیاره، بیشتر ساخته و پرداخته ذهن آدم‌هاییه که تجربه‌اش رو نداشته‌ان.

2- آموزش رسمی معمولا بی مصرف.

مدرک و دکترا شاید حس امنیت تو رو بالا ببره، اما راه رسیدن به ثروت رو صاف نمی‌کنه. پولدارهای خودساخته متخصص جمع کردن دانش و مهارت عملی و کاربردی و نامعمول هستن، مثل اعتماد به نفس، رهبری، مدیریت فردی، خودشناسی، فروش، بازاریابی، خلاقیت و آینده‌بینی. اون‌ها روی خودشون سرمایه‌گذاری می‌کنن.

3-اشتیاق نتیجه میده.

به چشم خیلی‌ها، شاید به نظر برسه که پولدارها تمام مدت مشغول کارن. اما راز اونها اینه که کاری که دوست دارن رو انجام می‌دن و براش پول هم می‌گیرن. با این کار، می‌تونن خودشون رو به اندازه‌ای وقف کار کنن که دیگران واقعا در توانشون نیست. بیشتر آدم‌ها دچار این اشتباه می‌شن که وقتشون رو به پول می‌فروشن، و هیچ‌وقت از این دام خلاص نمی‌شن.

4- بی ثباتی، فرصت سازه.

بیشتر آدم‌ها ارزش زیادی برای ثبات و قطعیت و امنیت خاطر قائل هستن. به همین دلیله که در شغلی که ازش متنفرن باقی می‌مونن، یا درسی رو می‌خونن که بهش نیاز ندارن. اما آدم‌هایی که بلدن با نبود قطعیت و ثبات کنار بیان، این بی‌اطمینانی براشون فرصت‌های بی‌نظیر و هیجان‌انگیزی به همراه میاره که کمتر کسی قدرش رو می‌دونه. آدم‌هایی که می‌تونن به دل به دریا بزنن، همیشه جلوتر از کسانی خواهند که قادر به این کار نیستن، چون آینده قطعیت و اطمینان نداره.

5- با کم توقعی نمیشه به جایی رسید.

به ما یاد داده‌ان که با کم کردن از توقعات‌مون، از نتیجه تلاش‌هامون سرخورده نشیم. و درست هم هست. سرخوردگی حس بدیه. اما هیچ کس هم تا به حال با کم‌توقعی به گنج نرسیده.

 

Leave a reply:

Your email address will not be published.

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Site Footer

Sliding Sidebar

درباره ام اس پی سافت




ام اس پی سافت در ۲۲ اسفند سال ۱۳۸۹ با محوریت آموزش برنامه نویسی و انتشار پروژه های برنامه نویسی شروع به کار کرد که پس از چند ماه موضوعاتی همچون آموزش های تصویری و دوره های آنلاین هم به ام اس پی سافت اضافه شد. در حال حاضر چندین نویسنده و برنامه نویس در ام اس پی سافت فعالیت می‌کنند.

اینستاگرام ام اس پی سافت

No images found!
Try some other hashtag or username