نینجای MVC چه برنامه ای دارد ؟

نینجای MVC

اگر در این چند روز ام اس پی سافت را دنبال کرده باشید و یا اگر در شبکه های اجتماعی و یا در گروه های برنامه نویسی فعالیت داشته باشید باید اسم نینجای MVC را دیده باشید

سرآغاز این دوره که به صورت ترجمه شده در اختیار شما قرار گرفته توسط یک تیم برنامه نویسی و یک مجموعه نوشته شده بود که با برنامه ریزی که داشتیم سعی کردیم آن را با بهترین کیفیت برای شما کاربران آماده کنیم یکی از اعضا تیم خانم بزرگمهر مسئول پیگیری این موضوع بودن که این کار با تمام سختی که داشت آماده کردن و زمان بندی های مشخص شده در اختیار شما قرار گرفت.

درواقع با آموزش دیدن از طریق این مقالات باتوجه به برنامه ریزی انجام شده دوره پیشرفته نیز حتما سعی خواهیم کرد آماده کنیم.هرچند به صورت تصویری و قدم به قدم.

این هفت مقاله نیز به صورت یک کتاب الکترونیکی به زودی در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

پیشنهادات خود را با ما در این مورد در میان بگذارید.

آموزش های نینجای MVC

مسعود شریفی هستم موسس ام اس پی سافت و مدرس زبان های دات نت در این وبلاگ از اخبار ام اس پی سافت و هم مطالب مربوط به کسب کار مینویسم.

Leave a reply:

Your email address will not be published.

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Site Footer

Sliding Sidebar

درباره ام اس پی سافت




ام اس پی سافت در ۲۲ اسفند سال ۱۳۸۹ با محوریت آموزش برنامه نویسی و انتشار پروژه های برنامه نویسی شروع به کار کرد که پس از چند ماه موضوعاتی همچون آموزش های تصویری و دوره های آنلاین هم به ام اس پی سافت اضافه شد. در حال حاضر چندین نویسنده و برنامه نویس در ام اس پی سافت فعالیت می‌کنند.

اینستاگرام ام اس پی سافت

No images found!
Try some other hashtag or username