پیاده سازی نسخه جدید ام اس پی سافت

نسخه جدید ام اس پی سافت

سلام من مسعود شریفی پور هستم ، چقد خوشحالم که در حال نوشتن این مقاله هستم ، چون میخوام امکانات جدیدی از ام اس پی سافت را که مدت زیادی براش زحمت کشیدیم را براتون بنویسم و توضیح بدم.کارها زیر ساختی زیادی انجام دادیم.که در مرحله اول پیاده سازی UI و UX جدید سایت هست که سعی کردیم با سلیقه کاربرانی که داریم هم خوانی داشته باشه.

امکاناتی که برای بهتره استفاده کرده هرچه بهتر از امکانات سایت و پشتیبانی برای شما در نظر گرفتیم.

  • پیاده سازی یک صفحه داشبورد یا همان پروفایل :

ما در این صفحه کلیه فعالیت هایی که شما در وب سایت انجام میدید را ثبت میکنیم ، خرید های که دارید ، پرداخت هایی که دارید و بخش علاقه مندی ها که بخش جدید است که بیشتر در مورد آن توضیح خواهیم داد در ادامه.در صفحه پروفایل شما میتوانید اطلاعات کاربردی خود را ویرایش کنید.خرید های خود را مشاهده و مجدد دانلود کنید.پرداخت های خود را مشاهده کنید.

  • تخفیف

شما در صفحه داشبورد میتوانید روزانه سه تخفیف ویژه ما را دنبال کنید  ، و از  تخفیفات شگفت انگیز ما بهره مند شوید.

  • علاقه مندی ها

شما هر مطلبی که میپسندید را میتوانید در بخش علاقه مندی های صفحه پروفایل خود اضافه کنید.

  • کیف پول

ما کل زیر ساخت مالی را مجدد پیاده سازی کردیم ، و بسیار بهتر از نسخه قبل که میتوانید با چندین درگاه ، و یا کیف پول الکترونیکی خرید کنید.

  • سامانه ارسال تیکت

ما برای پشتیبانی محصولات خریداری شده توسط شما یک سیستم پشتیبانی آنلاین راه اندازی کردیم که در صفحه داشبورد میتوانید بعد از خرید هر فایل نسبت به ارسال درخواست برای آن محصول اقدام کنید.

در مورد امکانات هر قالب در وبلاگ بعد از پیاده سازی شدن اطلاع رسانی خواهیم کرد.

 

 

مسعود شریفی هستم موسس ام اس پی سافت و مدرس زبان های دات نت در این وبلاگ از اخبار ام اس پی سافت و هم مطالب مربوط به کسب کار مینویسم.

Leave a reply:

Your email address will not be published.

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Site Footer

Sliding Sidebar

درباره ام اس پی سافت




ام اس پی سافت در ۲۲ اسفند سال ۱۳۸۹ با محوریت آموزش برنامه نویسی و انتشار پروژه های برنامه نویسی شروع به کار کرد که پس از چند ماه موضوعاتی همچون آموزش های تصویری و دوره های آنلاین هم به ام اس پی سافت اضافه شد. در حال حاضر چندین نویسنده و برنامه نویس در ام اس پی سافت فعالیت می‌کنند.

اینستاگرام ام اس پی سافت

No images found!
Try some other hashtag or username